Tuesday, January 17, 2012

7days, 168hours

tak sampai beberapa minit lagi, you nak pi jauh dah dari me. :(
Harap you okay juga la kat sana. Enjoy ngn mumy. Nasib you ngn mumy you kan. Kurang juga rasa risau ni.

Aku sebenarnya tak tahu lah. Aku ada feeling kat dia ni ka tak. Since dia msg me jangan gete-gete kat sini, its was... funny la. Nak gete apa nya. Kat KK pun study ja. Jalan pun malas dah. Tak da apa-apa gak. Nak pi pulau ngan member pun aku tak join. Sebab nak balik Labuan. Malas la CNY kat KK. better lepak & sambut CNY ngan member aku kat Labuan. Lagi pun dia kat tempat lain. 1 week? okay. punya lama tu.  7 hari. 168jam. ntah apa nak aku buat. Kalau ada dia, dapat gak cerita-cerita. sampai tertidur.
gonna miss you :(


Jaga diri tu elok-elok k. :)

#tak terkejut juga if you jatuh hati kat orang lain. Its okay. we kawan juga kan. Jumpa lepas your vacation k. :)

No comments:

Post a Comment