Thursday, January 5, 2012

Asal ja Malam...

Aku tak tahu lah apa penyakit baru aku ni. Asal ja malam yang dingin, masa yang sesuai untuk di ulit mimpi, di sana lah mata aku segar bugar. Sabar ja la. Perut aku, okay. Tak lapar. Tapi apa bha yang aku risau kan ni. Jiwa ini kacau you know. Aku rindu dia? Mungkin? Ya? jawapan artis: No comment. UGH! aku bukan artis nak sorok-sorok perasaan. Apa yang aku rasa sekarang dah beberapa hari menghantui aku. Eh! mungkin itu la pasal aku tak dapat tidur. Perasaan aku memain peranan. Jiwa aku hilang ntah kemana. Badan penat, tapi tak juga aku buat kerja berat. Aku mungkin cuma rindu. Tak pa lah. Lama kelamaan hilang juga perasaan ini. Mustahil apa yang aku rasa, dia juga rasa. Dia ada dunia dia. Hidup dia. Cara dia. Begitu juga aku. Malam tetap gerenti gelap. Cuma lampu yang cuba menerangi nya. Kadang-kadang langit malam tak juga hitam sepenuhnya. Pasti ada juga yang menemani dia.

Insyallah. Dia sihat dan hidup lebih bahagia. :)

No comments:

Post a Comment