Friday, January 13, 2012

Jumaat * Friday

Balik rumah dah pukul 6pm. So, sampai ja terus pi mandi. And teringat pula nak beli maggie cup. Esok ada class replacement Law dari 8 pagi sampai tengah hari. Kemungkinan besar esok cafe tak buka, tu yang pi Pasar Raya Lintas pi beli 2 maggie cup, curry. 1 tuk aku and for my friend lagi 1.

Adoiii.. Terasa sangat lapar. Tapi ku tahan juga. sebab makanan for dinner belum ready lagi. Kena sabar la duhai perut.

Tadi kat class Development Admin (DA) fuh! sungguh mengantuk. Classmate aku ada yang tertidur. Tapi lecturer kami ni terlampau baik. Dia tak marah pun. Aku ni macam orang mabuk menahan mata dari tertutup. Ya la, tak biasa ada class hari jumaat. Ntah apa yang kami belajar tadi. Majority ngantuk habis. so, our lecturer keluarkan awal. Dia pun kesian tengok kami.

Aku duduk kat sebelah kanan. bahagian tepi. memang dari dulu aku suka area kat sana. Tak ramai orang kan. so selesa juga. Dan aku pun toleh la kat classmate aku yang duduk dekat aku ni. tak terlampau dekat lah. At least dapat gak cerita2. haha... Aku senyum dan dia cakap kat aku. "Gatal lah puting aku." Aku punya terkejut. Baik2 mata aku dah redup sikit, terus terbuka besar dan menahan ketawa. Nasib ada lecturer kat belakang. & dia cakap lagi. "Mungkin ada cancer kali aku ni kan." "Hah?Tiada2 bha kau ni." Dia pun senyum. "Aku mau garu tapi geli bha". Aku punya tahan ketawa and malu. haha. dalam hati aku,"adoiiii...Kau mau aku tolong garu kan??hahaha...Nasib kau lelaki lembut tau". XD

Sekarang menanti masa berlalu pergi. Penat rasanya hari ni. Nak rehat sekejap lah. :)

No comments:

Post a Comment