Wednesday, January 11, 2012

Keseorangan

Hari ni hari rabu. Selalunya memang tak da class ni hari. So, duduk rumah online. Tapi ni hari lain sikit. Sunyi cuma sekadar di temani suara nyaring dari laptop aku (Skrillex's songs) & dayup2 merdu dari TV. Aih! Semua tak da di rumah. Hadi pi belajar kereta yang 8 jam tu. Tpi ni hari bilangnya cuma 2 jam. Thanks God. Ada juga kawan aku di rumah mau bergila. :D Menanti hari demi hari memang menyiksakan kalau duduk2 asyik menghadap laptop ja.

Eh. CNY tak lama lagi la. Aaaa...Sikit lagi lupa ngan member class. Dorang invite aku tuk join dorang ngn lecturers pi pulau. release tension gak sikit. Kawan2 aku ni pun mengugut if aku tak join dorang. So, apa salahnya bercuti rehat dengan kawan2. Syok gak kalau ramai2. Baru happening kan. :) Tak sabar rasanya.

No comments:

Post a Comment