Saturday, January 7, 2012

Marah Tak Beroleh Apa-apa

Pagi-pagi dah mimpi hantu. Tapi bikin sedih. Pasal...Tak pa la. Biar orang yang terdekat dengan aku ja tahu kenapa.

Ugh!!! Pagi-pagi dah bikin spoil. Bikin tak da mood. Nasib kau tua dari aku. Itu lah aku malas kalau kena suruh-suruh ni. Kalau tak puas hati, buat sendiri bha. Nasib aku sedar aku ni menumpang saja. Kau tak suka, DO BY YOURSELF la bha! Aku paling tak suka kau komen-komen. Aku bukan artis mau di komen. Dah la. Malas mau fikir. Sampai ke malam nanti aku tak da mood nanti. Full stop!

Eh Lupa. Assalammualaikum. Hi. Apa-apa pun dah berlaku kita kena tempuhi juga dengan senyuman. Ya! Aku tak mau benda macam ni ganggu setiap detik jantung aku berdegup. Sabar. Itu yang aku mampu.

Hari ni stay di rumah saja. Macam tak biasa kan. Malas mau keluar, bikin penat ja. Keluar duit lagi. Oh yea. Semalam ada ter-"jumpa" org Malaysia a.k.a Orang Sabah di BlogTV. haha. Funny. Selama aku di sana, tu la 1st aku jumpa orang Malaysia Live on BlogTV. Tapi bikin bored la dia. Ntah apa-apa ja dia tu. Ah! Malas mau judge orang. Aku pun apa kurang nya. Lagi pun aku tak suka kena judge. Macam perfect ja kau mau judge orang lain. Like DUH!

Adoi! Keluar lagi bahasa tak sopan aku. Astafirullah al-azim. Bawa mengucap Ahie. Nah! Mula sudah aku teringat kat BlogTV lagi. Ini kali lah. Funny man bila orang putih sebut nama aku. hahaha.. AhieSaid. & try sebut cara orang putih sebut. "AHIE SAID" what? nevermind la. Lidah dorang keras sikit. hahaha

No comments:

Post a Comment