Friday, January 6, 2012

Selamat Pagi Cinta!!!

Apa kah jadahnya aku pagi-pagi ni? Cinta? OH... salah tu. Selamat Pagi kepada sesiapa yang sempat bangun pagi k. :-P

 Kira tadi awal-awal pagi nak pergi bersenam. Tapi, mata ni sangat susah nak buka. Pasal semalam lambat sangat tidur. Susah nak tidur dan apalgi, Layan BlogTV yang tiada-tiada itu la. haha. So pagi-pagi ni aku cuma bersenam di kerusi, sambil-sambil jari jemari aku menyusur langkah demi langkah untuk menghasilkan karya aku pagi-pagi ini. Fuh!

Hari ni hidup prince senang sikit. Duduk rumah, online, makan (kalau ada selera) dan sambil-sambil dengar lagu. Tengok la apa nak buat. Ini lah kan hidup bujang. Tapi pagi tadi memang bikin panas. Perut meragam tak tentu pasal. Mungkin senang dah kot dia nak proses. Kalau dulu terlebih muatan makanan dalam perut aku. Tapi sekarang, sangat-sangat sikit so pemprosesan dia lebih awal siap dari jangkaan. Itu pasal la aku bangun awal ni. Sakit perut :) Tapi tak la seteruk kelmarin. Alhamdulilah sakit kurang dah. Boleh sudah rehat-rehatkan badan.

No comments:

Post a Comment